سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش تخصصی زبان انگلیسی

نظر

 

تافل یکی از مهم ترین آزمون های تعیین سطح زبان است که ارزش بالایی داشته و شما با گرفتن این مدرک می توانید مراحل مهاجرت و یا سفر خود به کشورهای مختلف را با سرعت بیشتری طی کنید.

هر کشور غربی برای دادن اجازه ورود به مردم سایر کشورها و همچنین ثبت درخواست مهاجرت، آزمون های تعیین سطح زبان مختلفی را در نظر گرفته اند. به عنوان مثال اگر شما قصد مهاجرت به کشور فرانسه را دارید، باید در آزمون تعیین سطح زبان فرانسوی شرکت کنید و نمره قابل قبولی بدست بیاورید.

   یکی از سوالات بسیار مهم این است که گرفتن تافل چقدر طول می کشد. در این مطلب قصد داریم تا به این سوال مهم پاسخ داده و در رابطه با آن توضیحاتی را به شما ارائه دهیم.

شرکت در کلاس های فشرده و کمک گرفتن از معلم خصوصی

شما می توانید با شرکت در کلاس های فشرده و همچنین استخدام معلم خصوصی بین 3 تا 6 ماه آموزش زبان خود را تکمیل کرده و برای شرکت در آزمون تافل آماده شوید.

شرکت در کلاس های آموزشگاهی

اگر قصد دارید تا با حضور در کلاس های آموزشگاهی خود را برای شرکت در آزمون تافل آماده کنید، این فرآیند بین یک تا دو سال زمان می برد.

مطالعه خودخوان و خود آموز زبان انگلیسی

روش دیگری که می توانید با استفاده از آن خودتان را برای شرکت در آزمون تافل آماده کنید، مطالعه زبان به صورت خودخوان و خود آموز است.

اگر به دنبال روش یادگیری زبان به این شیوه هستید، برای رسیدن به سطح قابل قبول به منظور شرکت در آزمون تافل باید بیش از دو سال وقت را در نظر گرفته و در این بازه زمانی به مطالعه مهارت های مختلف زبان انگلیسی بپردازید تا بتوانید سطح خود را به حد قابل قبولی رسانده و در این آزمون شرکت کنید.